Detaljer & yoga-inspiration

Jag fortsätter städa hus, hem och sinne.

Saker jag hittat; mina medelhavsstenar och laptopens laddare.



Saker jag satt i användning; den gamla hatthyllan som definitivt ska restaureras, men som nu i alla fall får göra någon nytta. Därtill är den just nu gästrummets enda vackra stilleben. Jag fick nog rensat rummet, men då torkställningen huserar där ser det ändå mest ut som ett klädvårdsrum.

Jag tog faktiskt också i användning ett par hiskeliga bladgirlanger i plast. Jag skulle duscha av dem värsta dammet och gömma dem långt inne i någon skrubb (de hör ju till huset, inte till mitt pick och pack). Men oj, så jag skrattade och njöt då jag kom in i badrummet då de hängde på tork. Djungelkänsla! De får nog hänga kvar där ett tag.
Jag tog en bild på detta men det såg faktiskt ganska hemskt ut, så ni får försöka skapa en egen mysig idé om mitt djungelbadrum :)

 

En annan hylla har kommit upp i lilla kontoret också, där Univocals lager finns. Merchandise ligger alltså inte längre i olika lådor och väskor utan finns på väggen! Men kontoret är så stökigt och lager-aktigt i alla fall, så ingen bild på detta.

Projekt jag påbörjat; Jag har påbörjat mina yoga-inspirerade (och kanske -inspireraNde) kort. Jag vet inte ännu exakt vilken stil jag ska använda mig av, men det blir enkla, starka kort att ge bort i present eller för att påminna sig själv om balans, flöde, styrka och sånt där viktigt.








Kommentarer

  1. Di e verkligen hiskeli tide bladgirlangen! Men djungel i wc e aldri fel! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar