God morgon?

Jag har haft problem med sömnen i flera nätter nu. Eller det verkar vara morgonen som är problemet. Ett par gånger blev det att stiga upp kring 7 då jag absolut inte fick sömnen tillbaka. Men imorse då klockan visade bara 04.00 insåg jag att jag måste försöka somna om. Men huvudet gick på högvarv efter en jobbig dröm och jag låg och vred mig säkert ett par timmar. Sedan vände jag huvudet i fotändan för att få lite variation och då somnade jag faktiskt ett par timmar.

Nu försöker jag börja dagen pånytt med lite positivare vibbar.

Igår tillbringade jag kvällen med en god vän. Utbytte lite saker och kläder i äkta loppisanda och pratade sedan om allt från tidigare liv till fruktträd ett par timmar. Det gjorde gott.

Och nu får jag njuta av "frukterna" som kom från den kvällen. Kaffe ur fin kopp - det gör hela skillnaden. Och med det äter jag syndigt goda bananplättar med grädde och blåbär!




Snart blir det dessutom ett redigt yogapass i nya Blingo yoga-byxorna! Så sköna, så trygga. Tack min vän!


Kommentarer