Paket!

Nu är frågan: är det roligare att få paket, eller ge paket? Jag vet åtminstone en som skulle jubla över att få paket - men jag tycker det är rejält roligt att paketera och få skicka iväg paket också.

Idag har jag fått paket, så att säga, även om jag hämtade dem själv. Både lite mer av mina tryck från Snowfactory. Och nytrycket av Kärleksbitar från Forsberg!

Och så har jag fått skicka iväg paket också - både lite av mina tryck och så en Jeppis Pride-beställning. Univocal Music säljer nu bort sista exemplaren av Jeppis Pride-skjortorna för endast 5€ stycket, så det lär bli en del postresor för min del! Bra det - roligt med paket alltså!

Min konst och min bok ittar ni HÄR! Och Jeppis Pride-produkterna HÄR!
(Ännu gäller blogg-rabatten på min konst - -10% av slutsumman på konsten ifall ni nämner BLOGG i meddelandefältet!)

 




Åh, vad fin "Gnistra"-postern blev som inramad! Denna kanske jag behåller själv - vilken sommarfeelis! :)

Kommentarer

  1. Alltid roligt att få paket som att ge. :) Nu har jag gjort en beställning på en pride väska och din bok. Hoppas att jag gjorde rätt i beställningen så borde de vara i min postlåda inom kort.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar