Spännande tider på Soulmama Arts

Jag väntar ännu på att nya firmanamnet och andra ändringar ska bli godkända av Patent- och registerstyrelsen. Men allt verkar ändå köra igång med full fart.

Jag har nöjda healingkunder, och glada konstkunder. Jag har inspiration, och lite mer ork än senaste åren. Det här ska nog gå vägen.

TEASER: Jag har ett spännande samarbete på gång, mitt första sponsrade blogginlägg - som dyker upp om någon vecka. Det blir sex, healing, massage och mens - och en produkt jag redan är otroligt förtjust i. Snart får jag dela med mig av detta - hoppas ni orkar vänta :)


Jag håller också på att provtrycka olika nya konstplanscher och kort som kommer på nya webshopen inom kort. Häromdagen fick jag två provtryck på fin fotokvalitet som jag redan nu tänkte lägga till försäljning här på bloggen.


Det är "Joined by stars" och "Let love be your guide" - två fotokonstplanscher i A3-format. Just nu kostar de 22€ (inkl. moms) och jag har bara en av vardera tillsvidare. Mejla mig på alexandra.soulmama@gmail.com om du är intresserad!



Kommentarer