Mera tantsnusk!

Nu är mitt andra yoni-broderi klart! Denna i andra färger, och centimetern större. De finns också på min webshop!



Jag tänkte också ta chansen att förklara mig - om det nu behövs. Det jag dock INTE tänker göra är att förklara varför jag INTE kallar mig feminist. Om vi bara kan lämna det på det att jag helt enkelt lever för jämnställdhet - och jag vill inte mata en kamp jag redan fört klart inom mig.

Detta är alltså inte för mig ett feministiskt konstverk. Kanske inte ens kvinnligt. Men jag arbetar som bäst med att just omfamna min egen kvinnliga energi (med yonin som symbol för detta). Kvinnlig och manlig energi har båda könen, så det är inte en könskamp. Det är helt enkelt en resa för mig att omfamna dessa energier i mig själv, och i världen runtomkring mig.
Jag lider av dåligt självförtroende - och hela mitt liv har det varit min kropp som inte duger. Som inte är vacker. Detta är min största kamp. Och dessa broderier, tro det eller ej, är en del av den kampen.


Kärlek!

Kommentarer