Något i yogaväg

Jag kan lova er att jag inte alls är så nöjd och glad som jag ser ut på bilderna. Efter ett par dagars intensivt datorarbete så är min axel och min nacke i riktigt dåligt skick. Mitt ansikte domnar igen, som det gjorde för ett par år sedan då jag mådde som värst, och axeln värker.

Eftersom jag inte har någon massage-AI att plocka fram ur garderoben var jag tvungen att försöka göra något för att lindra smärtan, och få igång cirkulationen. Jag vet inte om yoga var det smartaste valet efter en 6-månaders paus. Speciellt inte side plank på dåliga axeln - det var kanske dumt. Men i alla fall känner jag mig lite starkare och nöjdare för att jag försökte trots allt.

En kort session igårkväll, och en kort session i blivande healingrummet idag har i bästa fall fört något gott med sig - även om det gör rejält ont i axeln nu.

Får väl hoppas på massage snart, och datorvila! Hoppas ni besöker mina webshopar på RedBubble och TicTail - för personligen kanske jag måste vara lite offline ett par dagar.

Allt gott. Fred och kärlek.


Kommentarer