Kalas!

Igår hade jag trettioårskalas med mina vänner. Det var en fin kväll. Visserligen var det svårt att hinna umgås med alla, men roligt hade vi. Och alla känner alla så diverse olika cirklar och sammanhang skapades. Det jammades, spelades footbag, lyssnades på 90-talshits i snuskanda, grillades, och jordgubbstårtan blev omtyckt!


Inget handlade ju om presenter, men jag fick bland annat rosor, en motorvärmarkabel, och en egen sång!

Finast var nog att syster och Set också kunde vara på plats! Av syster fick jag bland annat presentkort till en aromaterapibehandling (som hon alltså själv ska utföra) - och det ska bli spännande!

Vi hade lite problem med fokus då vi körde timer på kameran. Men tydligen var det helt huvudlöst roligt att ta porträtt just igårkväll :)

Kvällen avslutades med mycket skratt, och mittinatten tog de sista gästerna sig hem. Två av dem gick till tältet de satt upp i min trädgård. Tänk att någon annan hann ta tältoskulden här. Jag måste nog sova i tält någon natt!

Tusen tack till alla som kom - det betyder mycket att jag har vänner som vill komma på kalas. Jag minns kalas i min barndom då i stort sett ingen kom. Så något har jag lyckats med under mina trettio år i detta livet. <3

Kommentarer