Rabatt på nya webshoppen!

Hej på er!


Nu börjar min nya webshop på www.soulmamaarts.com/shop ta form! Det saknas fortfarande Univocal Music-produkter och lite smått och gott, men min axel är fullständigt slut så jag är glad att jag fick assistens att få upp allt annat ändå.

Och nu vill jag att ni ska prova nya shoppen - ni får rabatt om ni gör det! :) 

Om ni beställer för minst 10€ så får ni 10% rabatt på hela varukorgen - använd rabattkod: bloggkärlek2016. Gäller inte tavlor och Jeppis Pride-merch (för de har alla sänkta priser!). Gäller fram till 8.10.

Kommentera gärna i kommentarsfältet här, eller då ni beställer ifall ni hade problem med något, ifall ni tyckte något var särskilt bra eller särskilt krångligt och så vidare, så har jag något att arbeta med!



Kommentarer

Skicka en kommentar