Den lättaste av vinterskrudar

Den lättaste av vinterskrudar har lagt sig över nejden. Solen sprider ett härligt gryningsljus nästan hela dagen, och jag försöker vara upp under de få ljusa timmar vi har.

Mitt hem och naturen runtomkring klär sig väl i denna lätta vinterskrud. Och den vackra gråspetten jag bara sett en endaste gång tidigare satte sig på min husvägg vid vardagsrumsfönstret idag, och vi tittade på varandra i många, långa sekunder. Vilket möte!

Jag blev till och med så vinterinspirerad att jag gjorde ett lite vintrigare motiv till min RedBubble-shop där man alltså kan handla diverse olika produkter med mina tryck.

Längs ner i inlägget finns några exempel på de produkterna med nya motivet Frostbite. Och fram till imorgon vid midnatt är det -20% på ALLA mina produkter med rabattkoden: perfect20-soulmamaarts. Kanske dags att julklappshandla något som understöder denna konstnär?

Håll er varma - ni hittar mig vid brasan! <3

 


 
 

Kommentarer