Julfeelis, pussy magnets & rabattkod!


Nu faller snön och kroppen går sönder av snöskottning. Men det kan jag leva med. Jag har lyckats skapa lite julstämning genom att klä min jul"gran" med mina rävar, och flyttat omkring mina ljusslingor.


I lördags deltog jag i Lillajul på Torgare i Kronoby. Risgrynsgröt, hantverk och mys i härlig omgivning. Jag sålde kort, böcker och skivor och det var trevligt.


Jag hoppas givetvis att många av er handlar något av mig till julen. Själv firar jag inte egentligen jul så mycket, umgås med familjen givetvis, men i övrigt firar jag mer midvinter än jul. Men jag älskar att ge gåvor, och jag älskar själv att köpa eller tillverka hantverk och annat personligt. Därför tycker jag att mina produkter passar bra som gåvor för andra också! Prydnader, smycken eller konst är alltid en omtyckt och personlig gåva.

På min webshop får man nu (och fram till 31.12.2016)

-10% på ALLT med rabattkoden midvinter2016.


På min RedBubble-shop får man ofta rabatter också, men där är utbudet verkligen brett - allt från barnkläder till inredningsdetaljer med mina tryck. Surfa omkring HÄR.

Just nu pysslar jag med mina nya miniprodukter; pussy magnets! :) Jag har inte upp dessa på min webshop ännu men man får gärna höra av sig om man vill köpa handmålade magneter! De kostar 1,80€/st eller 3,20€/2 st.

Och om man vill komma till Jeussen och kolla in smycken eller konst och handla direkt av mig får man ju givetvis göra det. Ta kontakt innan på alexandra.soulmama@gmail.com eller 050-5233474.






Kommentarer