Kattdagar - vila och kärlek

Det blir en bråd vecka med kundarbeten och vägledningar. Så helgen var enbart lata dagar med mycket njutning.

De som följer mig på Instagram bland annat så märkte säkert av väldigt mycket kattbilder på torsdag och fredag. Då var jag kattvakt hos mammorna. Nu tänkte jag dela med mig av bilderna från kameran, eftersom jag bara postat smarttelefon-bilder innan.

 

 



De här bilderna får också representera min helg som följde. Mys, god mat, ligga under täcket och se film. Och kramas så mycket jag bara hann med. Jag hann förstås också med bokmässa på Allegro i Jakobstad, och en del loppisshopping. Mer om det senare, senare ;)

Men nu jobb; och jag hoppas posta många "Glimtar av närvaro" också. Beställ på alexandra.soulmama@gmail.com. Jag har redan fått väldigt fin respons, hoppas fler tar chansen att läsa!

Kommentarer