Månkvinna

Idag gästar jag på fina Esmeraldas blogg. Hon är en fin karaktär i mitt nät av vackra människor. Vi delar ett band långt tillbaka i tiden, och hon har varit ett stöd för mig i min resa som medium och healer. Och roligt är det att hon vill "visa upp mig" på sin populära blogg.

Igår blev jag också intervjuad i kombination med att jag fotade porträtt, och fick fotvård! Ett väldigt omväxlande och roligt möte med en gammal kollega. Jag hoppas se artikel om min bok så småningom.

Jag känner hur jag växer in i "rollen" som författare, konstnär, fotograf och medium. Och det som de kallar body-positive advocate. Jag hoppas jag kan ge ljus åt andra samtidigt som jag arbetar med mitt eget ljus, motar bort mörkret.


Det har varit intensiva dagar av fullmåne och ägglossning. Vi kämpar vidare och tar kärleksfull påskhelg.


Kommentarer