Nya prints inför loppisracet imorgon!

Imorgon är det dags för loppis- och marknadsrace här i Jeussen mellan klockan 10 och 16. Jag hoppas alla hittar till mig på Jeussvägen 696. De lovar ganska ruskigt väder, men ifall det blir så är det bara att komma in i värmen! Till och med ifall vädret ser osäkert ut tror jag att jag väljer att vara inne eftersom det är så jobbigt att plocka ut och in allt.

Jag ville ha något nytt också i Soulmama Arts-shoppen så jag paniktryckte vackra, svartvita A4-prints vid Forsberg i Jakobstad.


De är tryckta på ett strukturerat papper, nästan som akvarellpapper, vilket ger ett fantastiskt djup i dessa enkla bilder.

Jag rekommenderar att rama in dem, men har inte möjlighet att göra det nu, så man får köpa dem som de är. En del kommer antagligen att ha färdigt passepartout dock vilket ramar in och ger djup.

Specialpris under loppisracet är 10€/st, eller 15€ med passepartout. De kommer upp på webshopen senare, dock till lite dyrare pris.


Och tänk - för ett år sedan skulle jag aldrig tänkt tanken att sälja prints med mig själv på bild. Nu känns det helt okej. Min kropp representerar mycket mer än bara kropp, och bilderna visar en känslighet som säkert är en bra påminnare i mångas hem.

Kommentarer