Två år och så många känslor


Nu har jag bloggat lite över två år här. Bloggen började som ett utlopp mitt bland sorg och depression och utbrändhet och mycket kärlek. Jag skrev mycket vackert i de känslorna också. Hittade en hel del fint i mitt arkiv.  Över 150 000 läsare har jag haft, och jag är tacksam.

Jag ska fortsätta skriva så ärligt jag kan, och samtidigt bjuda på min konst och hoppas både ärligheten och konsten medför framgång på alla plan i livet.

Nu har jag haft en gladare och mindre ensam midsommar, jämfört med då, för två år sedan. Jag har gett ut min andra bok. Konsten har nått en ny nivå. Jag mår bättre, fysiskt och psykiskt.

En så lång resa man kan göra på två år. Och så mycket man kan älska. Det överväldigar mig.




Jag har haft en intensiv vecka efter det fantastiska samtalet jag hade med Transformation Agency i USA. Jag fick nytt självförtroende gällande min egen konst och företagsverksamhet. Det är dags att jag marknadsför mig själv bättre. Jag älskar att göra kundarbeten - men det ska inte behöva vara så att det är bara de som ger mat på bordet. Också min egen konst och mitt eget skrivande ska göra det.

Min hemsida är uppdaterad och jag har sommarrea, både på konst och böckerna (som ju är perfekt sommarläsning!). Så jag hoppas ni kikar in där och beställer hem nåt!


Kommentarer