Sol efter regn är vackrast, också på min födelsedag

 Jag minns faktiskt inte en enda födelsedag som varit mulen och regnig. Det är ALLTID vackert på min födelsedag. Men igår var det svinkallt och regnigt. Jag googlade till och med fram väder från tidigare år, och fick antydan om att det var dåligt väder ifjol också. Men det minns jag inte. Kanske jag bara förtränger de muliga födelsedagarna.

Nåväl, det var fortfarande vackert. Kaffe och tårta med mammorna och mommo. Och en kärleksfull middag sedan.


Och till kvällen kom solen. Det var så otrooooligt vackert i min trädgård i kvällsljuset. Jag fick inte nog. Bara gick runt och fotade allt vackert och önskade jag hade möjlighet att göra fotosessioner med mig själv. Men det var lite för kallt och jag kände mig febrig.

Så kvällen avslutades inomhus i alla fall.

Jag är tacksam för den fina dagen, och känner mig helt okej just nu med att vara 31.










Kommentarer