Sommartorka? Snarare sommarväta


Ja, jag är lite tyst på bloggen. Dagarna går åt till att endera fånga solsken och skogsstigar och kramar, eller att frysa, jobba, måla och försöka behandla saker inom mig.

Jag har haft väldigt ont i kroppen senaste tiden, och är fortfarande trött efter Pargasresan (ja, en vecka efter resan!). Men i stort sett har jag det bra. Och kanske är det då man har det bra som man också är stark nog att inom sig fundera och känna på saker man inte är riktigt klar med.

Så känns det idag i alla fall. Introvert men kramsjuk. Smärtande men ändå nöjd.

Jag försöker att inte känna stress över att sommaren går så fort och jag har svårt att balansera arbete och det där spontana i att fånga sommardagar med någon man älskar. Men jag gör mitt bästa, som alltid.



Kommentarer