Ett försök att fånga drömbilderna


Jag älskar dimma. Jag har alltid velat göra magiska photoshoots i dimman, men det har aldrig riktigt blivit av. Tyvärr så hade dimman lättat lite mer än jag önskade då vi väl kom oss iväg imorse, så det blev inte de bilderna jag drömt om.

Men magiskt var det i alla fall. Som tur hade jag någon bakom kameran, för det var kallt och jobbigt så ensam hade jag knappast fått ens såhär många fina bilder. Längre hade jag ju velat experimentera ändå, men med lite snuva så ville jag inte hålla på för länge.





Men det mest magiska var det som hände då jag stannade för att fota denna dimmiga, branta väg. Jag tog några bilder och så fortsatte vi med annat. Men då jag kommer hem och tar in bilderna på datorn så ser jag att på första bilden jag tog så har jag fångat en ren!

Jag har verkligen inte tillräckligt bra teknik för att ta bra djurbilder på långt avstånd, speciellt inte då jag inte ser att jag fotar ett djur :) Men det blev ju en fin bild i alla fall, fast den är lite grynig.

Tack du fina ren! EDIT! Antagligen nog vitsvanshjort :D


Kommentarer