Julgåvor från Soulmama Arts till alla SOME-följare!

Det känns för lätt att sätta en julrabatt på allting på webshopen - och för svårt att få någon att hitta dit då det kommer till julklappshandlande. OCH det känns som att jag vill erbjuda något extra åt alla er tusentals läsare som stöttat mig det senaste året speciellt, och framförallt sedan mamma gick bort i somras. Även om jag inte ser så många kommentarer på bloggen så värmer det att tusentals läser, och kontaktar mig på andra sätt.

Därför, för all er kärlek, så ger jag er nu JULSPECIALEN - rabatter bara för er SOME-följare!

Ni beställer via FB eller Instagram, eller alexandra@soulmamaarts.com. Ni behöver bara nämna julspecialen så är rabatten er!



Jag har två av mina Redbubble-muggar hemma och slumpar nu bort dem för 7€/st! Det är över 3€ billigare än på Redbubble-shopen! Jag har en Virgo, och en Måne till salu. Jag rekommenderar annars också Redbubble där det finns massor med produkter med min konst på - det är relativt billigt, bra kvalitet och snabb leverans!


Förutom rabatter dyker de nyaste hattbjörnarna och krambjörnarna upp här - de kommer inte upp på webshopen utan finns till för bara mina SOME-följare. Jag har ett par A3-planscher kvar av varje, och en handfull A5-kort.

Korten kostar 7,50€/st eller 12,50€/2 st + 5,50€ frakt. A3:orna kostar 30€/st eller en av varje 50€ + 15€ frakt. Först till kvarn gäller!

Jag har två inramade A5-kort - en julklappsspecial för er! 22€/st och helst avhämtning.
Och hattbjörn-planschen blev ju jättefin inramad! 45€ kostar den och hämtas hos mig. Originalet finns också kvar för 200€.




Rävbyrån kostar normalt 450€ men för er följare kan denna originella möbel bli er för bara 400€!


Esko-tavlan fås nu för 180€, och inramade It's all within you-planschen fås för 50€.


Mina Bäver- och Esko-kort kostar bara 5€/st för er nu till julen.


Amanita-, Scarred Heart- och Portal II-halsbanden kostar 15€/st. Handgjorda från avocadokärnor, med ställbara halsband.


Mina silverringar rear jag också ut fast det svider lite :) Ametisten kostar 60€, äkta silver och en finsk ametist. Silverskeden kostar 46€, och Lilla Ringen kostar 25€, båda gjorda av gamla silverskedar.

Båda mina böcker, Kärleksbitar och Glimtar av närvaro, är redan rabatterade till 8€ respektive 15€, men om du beställer båda får du dem fraktfritt!


Alla beställningar över 20€ får något litet extra med - en riktig julgåva. Det kan vara ett kort eller annat smått och gott! 

Och om någon vill ha sina varor färdigt inpaketerade vackert till julen så kostar det 5€ :)

Även om du inte handlar hos mig inför julen så hoppas jag du stöder småföretagare och hantverkare - varje euro förändrar livet för oss som kämpar med vår passion!

Kommentarer